Studentbal

Idag är det dags för balen. Jag känner inte att jag skulle vara så bekväm i klänning så jag kör på frack!

Klockan 11.00 följde jag med Jessica hem till Bella och Nanna där Nanna skulle sminka Jessica. Det tog cirka två timmar, det blev kanonfint! Nu är Jessica i stan och fixar håret, jag har inte ens duschat idag. Är det kanske dags att göra det snart? Jag har visserligen inte så mycket hår och smink att fixa. 

Klockan 16.00 kommer Erika och Albert hem till mig i Bomhus, då ska vi äta och fördricka lite för att sedan åka mot Engeltofta i mamma och Gregers Pontiac. Vi kände inte för att lägga ut massa pengar på en limousin eller något så amerikanaren får duga.

Det är mingel i Engeltofta mellan 18.00 och 20.00 och sedan är det dags för mat. Jag har hört det ryktas om att man borde komma dit mätt eftersom att portionerna inte är överdrivet stora.

Nej, duschen nu kanske? Eller om jag duschar hos mamma? 
Vi får se, alla är så förberedda med allt, själv kommer jag göra mig i ordning fem minuter innan vi åker känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0