Håltimme

Jag gick till skolan klockan tio idag då jag trodde att vi skulle ha arbetsmiljö, men icke. Lektioner ställs in lite hur som helst nu känns det som. Jag fick i alla fall lämna in i min arbetsmiljöbok. En bok mindre att bekymra mig över. Jag har en del böcker kvar sedan jag gick i ettan också, undrar om de glömts bort eller om jag får en fin liten räkning på dem när jag tagit studenten? Det är kanske säkrast att lämna in dem också.

Jag var till matsalen och åt med de andra men sedan skulle de gå och plugga till kulturhistorian som vi har senare idag. Jag behöver inte plugga mer på det så jag gick hem. Jag tänkte ta tag i att städa råttburen och så borde jag kanske passa på att skriva klart samhällskunskapen också? Jag har bara den kvar och sedan har jag en gammal rest i svenska som jag måste skicka in. Sedan är jag helt klar inför studenten.

Ikväll ska jag gå och se andra halvan av teatertvåan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0