Betyg

Kurserna börjar avslutas och betygen sätts. 

Idag fick vi veta våra betyg i våra tre teaterämnen.
Scenisk gestaltning C: MVG
Sceniskt karaktärsarbete: MVG
Scenisk produktion: VG

Produktionen är jag lite sur över. Jag vet att vi kunnat gjort så mycket bättre med marknadsföringen om vi bara kommit igång i tid och inte gjort allt sista dagarna då vi hade fullt upp med intensivveckan. Lite tröstande är det visserligen att det inte verkar som om någon fick bättre än VG i den kursen. Det var ingen som riktigt tog den på allvar tror jag.

Jag mejlade Lasse (vår psykologilärare) idag och frågade hur det gått på psykologiprovet, jag fick MVG! Han sa förut att om det gick bra på provet skulle jag få MVG i kursen, så nu hoppas jag på att han håller vad han lovar. På betygsinformationen i Nutida konst förut så låg jag på MVG, jag hoppas tusan på att det blir mitt slutbetyg också.
Slutet av trean är raka motsaten till slutet av tvåan. Vid den här tiden förra året sjönk alla mina betyg som varit högre tidigare under läsåret. Nu höjs de istället. Det känns BRA!

Så nu har jag skrutit klart tror jag. Jag var tvungen på grund av min besvikelse över mina betyg i slutet av förra läsåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0