Peace & Love

Dålig på att uppdatera.
Stressad.
Peppad.
Irriterad.
Glad.
Allt...?

Jag är en aning förvirrad, jag vet inte vilket humör jag är på. Däremot vet jag att jag är riktigt stressad, ändå ligger jag i soffan med datorn i knät. Det är två dagar kvar till Peace & Love. Jag har massa saker kvar att handla. Om dagarna jobbar jag, imorgon efter jobbet ska jag sätta mig i en bil med lite annat trevligt folk och rulla till Borlänge för att sätta upp tält och slänga av lite packning. På tisdag jobbar jag igen och ska sedan klippa mig och kvällen spenderas i Ockelbo. När ska jag hinna handla? När ska jag hinna packa? När ska jag hinna göra något alls?

Det kommer vara riktigt skönt när jag på onsdag morgon sätter mig i min solstol på campingen i Borlänge och inte har något att vara stressad över.

Midsommaren i Örebro var galet bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0