Jobb

Just nu sitter jag på jobbet.

I morse var det inte särskilt jobbigt att gå upp strax efter fem, jag tror jag börjar vänja mig. Fast det betyder ju inte att det inte ska bli skönt att ha sovmorgon imorgon. Jag hoppas på bra väder imorgon så vi kan åka och tälta, annars blir det mat hemma hos mor min och sedan hittar vi väl säkert på något annat.

Jag, Johanna och Linn skulle festivalshoppa igår.
Jag köpte:En mascara, en t-shirt och ett par solglasögon.
Det blev inte riktigt det jag tänkt köpa kankse. Men liggunderlag, solstol och sådant hinner jag köpa innan vi åker!

Nej... nu ska jag leta reda på Greger och se om det finns något mer att packa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0