Onsdag

Fortfarande segt på bloggfronten men jag ser allt att jag har några trogna läsare som kikar in då och då.

Allt börjar ordna upp sig nu, det är fortfarande inte hundra procent bra men nu kan jag glädjas åt saker och inte bara vara totaldeppig hela tiden. Så det går framåt. Jag börjar även trivas någorlunda okej på jobbet. Jag trivdes visserligen innan men jag hatade själva jobbet, nu när jag kommit in i det ordentligt och det går snabbare så är det inte helt outhärdligt. De senaste dagarna har jag börjat jobba kl 7 och gått hem runt 12, så jag hinner göra annat än att jobba om dagarna. En dag fick jag även betalt till 16 trots att jag gick hem 12, inte illa pinkat!

Idag har jag lekt med Emma och Johanna. Vi var och åt på Amigo och sedan lånade vi mammas bil och åkte ut till Vårvik där jag och Emma tänkt bada. Vi kom dit, gick i så vi hade vatten till knäna och där tog det stopp. Det var så kallt så det gjorde ont i fötterna. Det blev alltså inget bad.

Senare tog vi bussen in till stan där vi satte oss i Kvarnparken med trevliga människor.

Nu är jag hemma i min säng och borde sova. Idag har jag lyckats somna så fort jag suttit still, direkt när jag kom hem från jobbet slocknade jag (precis som alla andra dagar).

Jag har hunnit med en hel del som jag inte skrivit om här insåg jag nyss.
Studentbal, studenten, Gotland, midsommar i Örebro, impulsresa till Eskilstuna och massa annat. Trots att det hänt en del dåliga saker så har jag haft en bra sommar hittills, jag och Linn skakade hand på i våras om att vi skulle ta vara på den svenska sommaren 2010 och det kan jag säga att jag tycker att jag gjort hittills. Jag tänker fortsätta i samma spår!

Två dagar kvar innan helg och sovmorgon. Jag ska hålla ut. 
Nu ska jag somna till låtarna från Mamma Mia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0