Jobb, måndag.

Jag är galet trött, opepp och allmänt nere idag.
Jag hann inte duscha i morse och när jag gick till bussen regnade det så mina kläder luktar nu fuktigt och äckligt.
Jag längtar tills den här jobbdagen är slut och jag får åka hem och duscha, byta om till mjukiskläder och lägga mig i sängen med datorn och glo på någon halvkass komedi.

Igår fick jag och Johanna för oss att vi skulle bygga ett pussel på 1000-bitar.
Efter ca 20 minuter insåg vi att vi aldrig skulle klara av det och skyllde på att det säkert fattades bitar, så vi gav upp.

Nu låter det som att posten kommit. Jag hoppas på det så jag kan börja packa upp och åka hem så fort som möjligt.

....det var posten! Och idag är det endast en pall och ett paket att packa upp. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

PRIDE iår? :)

2010-07-26 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0