Snart arbetslös på riktigt

Gårdagens kväll spenderades med Ida och Johanna vid mitt köksbord.
Vi åt, skrattade, åt, pratade, skrattade, åt, pratade... och åt lite till.
Långa konversationer om allt oviktigt men som vi ändå kan prata om i timmar.
En bra kväll!

Sebastian försökte få med oss på några öl på Old Saints men då Ida inte tyckte att hon var klädd för att vistas bland folk och jag faktiskt måste spara mina pengar (och skulle upp och jobba sju på morgonen därpå, men det var inte lika viktigt) så stannade vi hemma istället.

Nu är klockan halv elva och jag är klar med det mesta på jobbet tror jag. Klockan elva ska jag ta bilen och rulla mot tandläkaren och klockan tre har jag klipptid. Jag har inte en aning om hur jag ska klippa mig, det blir som det blir.

Imorgon jobbar jag min sista dag här på Volvos lager, det ska bli fruktansvärt skönt att få ledigt. Äntligen börjar mitt sommarlov, när sommaren är slut. På måndag måste jag dra mig till arbetsförmedlingen så pappa slutar tjata på mig. Innan det: HELG!

Det blir ingen resa till Göteborg i helgen då min syster hade annat inplanerat och inte hade tid för mig och mamma. Istället ska jag vara hemma, på lördagen har jag lovat att följa med Johanna till hennes bror som har inflyttningsfest. Resten av helgen får vi se hur den spenderas.

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU SKA MED!!! :D Annars får du en påle i röven ;)

2010-08-05 @ 14:30:34
Postat av: Becca

Haha oj, oj. Vilket hot!

Ja, jag ska med ;)

2010-08-06 @ 14:29:53
Postat av: Anonym

Åhh, glöm inte att hälsa på mej när du ska till syrran :)

2010-09-24 @ 23:28:40
URL: http://lovelienell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0