Onsdag

Onsdag och förmodligen bara två arbetsdagar kvar för mig på Volvo.
Jag ska prata med Klas idag och fråga honom om hur det blir, Greger kommer tillbaka på måndag från sin semester så antagligen behövs jag inte här efter fredag. Det vore ju bra om jag fick jobba längre eftersom jag behöver pengar. Men det vore fruktansvärt skönt att få lite ledigt, å andra sidan kommer jag ju vara ledig flera veckor... kanske månader framöver. Varken plugg eller arbete. Fy så tråkigt.

Idag har jag sällskap av Zelda på jobbet, hon ligger på en filt här bredvid för tillfället. Innan det har hon varit med mig överallt. Vi har packat upp bildelar tillsammans och ätit frukost med gubbarna.

Igår gjorde jag både frukost och matlåda som jag lade i en påse för att sedan lägga in i kylen. I morse när jag skulle hämta maten innan jag skulle åka till jobbet så låg den inte i kylen utan den låg framme. Bra där Becca, varken frukost eller mat var särskilt ätbar längre så jag fick ta med mig en färdigrätt... Findus sprödbakade fisk med riktigt vidrig remouladsås. Jag åt hälften och försökte sedan bjuda bort den till Zelda, inte ens hon ville äta den.

För ett tag sedan ritade jag en väldigt fin katt som jag gav till Jocke. Idag tyckte han att det var dags att liva upp den annars ganska fula kalendern vi har här inne på kontoret. Det blev mycket bättre tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0