Måndag

Måndag... IGEN?!
Veckorna bara flyger iväg.

Jag såg att någon frågat i en kommentar om jag skulle till Pride i år, jag tänkte dra mig dit men det blev inte av. Dels för att tågen var dyra, dels för att jag inte vill slösa onödigt mycket på min lön då jag snart är arbetslös (okej, jag slösar rätt mycket ändå) och för att jag var så otroligt trött. Istället blev jag hemma i helgen.

Visserligen lyckades jag dra mig hem till Gabriel i fredags kväll där det förfestades och sedan hamnade jag på Old Saints där jag slösade lite pengar istället. Men förhoppningsvis inte lika mycket som jag skulle slösat i Stockholm.

I helgen skulle jag fått besök från Karlskrona men nu blir det inte så, så eventuellt ska jag och mor min åka ner till Göteborg och hälsa på min syster. Jag vet inte helt hundra ännu, men mamma ville åka den helgen så om hon inte ändrat sig blir det väl så!

Nu måste jag nog jobba vidare, 40 minuter till frukost. Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0