Onsdag

Sitter i soffan. slötittar på tv och trycker i mig Noblesse. Jag och Jessica var ju nyss ute och gick i lite över en timme, då kan jag med gott samvete trycka i mig lite godis så märks inte promenaden sen. Ganska onödigt kan man tycka.

Vi har börjat gå minst en timme om dagen, vi började för ungefär 1½ vecka sedan och tjaaa... det går väl så där.
Vi har gått nästan alla dagar i alla fall.

Igår skickade jag in mitt arbete om freakshows till Solweig och idag skickade jag in arbetet inom scenansvar till Rolf. Senare idag tänkte jag ta tag i arbetsplatsundersökningen som Kurt ska ha in denna vecka. Efter det måste jag skriva mitt svenskatal, sista delen av nationella. När det är gjort ska jag plugga inför provet vi ska ha i nutida konst och även provet i psykologi. Herre min skapare vad mycket det där lät nu, jag som tyckte att jag nästan var klar när jag mejlade arbetet till Rolf idag. Bara att ligga i några dagar nu så jag får allt gjort och kan slappna av fram till studenten. Samhällskunskap har jag ju också...

Jaja, nog om skolan. Idag är jag ledig och även imorgon.

Jag vet inte varför jag skriver blogg när jag inte har något vettigt att skriva. 
Jag kanske ska sluta nu, jag återkommer när jag har något intressant att dela med mig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0