Långhelg

Långhelgen har börjat, underbart!
Visserligen började min långhelg redan när jag gick hem från skolan i tisdags.

Gårdagen spenderade jag först hemma i lägenheten där jag städade hela lägenheten och diskade. Senare gick jag till Mingel & Bar där jag drack några öl med Linn, Ida, Matilda, Gabriel och Gustav. Ida B, Julia, Moa och Emilia kikade förbi ett tag också.

Efter det gick vi mot Boulognern där det var cirkus och dansare. Det var iskallt så jag blev inte så långvarig, men ett besök på Sibylla hann jag allt med!

Väl hemma så somnade jag ganska snabbt, hela jag stank brandrök. Nu har jag duschat och mitt hår luktar fortfarande lite rök.

Nu måste jag göra mig klar för att sedan gå till stan och fika med Jessica, Linn och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0