Tisdag

Igår var det tänkt att vi skulle repa inför Singel & Sökande, istället spenderade vi tiden mellan 21:30-00:00 på Legenden tittandes på alla som sprang omkring och satte upp ljus och fixade ljud. Vi har repat alldeles för lite så jag känner mig inte ett dugg säker på att ställa mig på en scen på onsdag. Vi får väl se hur det blir, det är ju inte mitt projektarbete så jag bara glider med och gör det jag blir tillsagd att göra. Det blir väl förhoppningsvis bra! 

Väl hemma så slocknade jag ganska snabbt, idag börjar jag inte skolan förrän efter ett. Skönt!

Jag vill ha helg så att jag kan vila ut men när jag väl får helg så är det dags för studentkryssning och när jag kommer hem därifrån är det efterfest på Goya direkt när vi klivit av bussen. Det är ju inte helt fel det heller men lite sömn skulle jag nog behöva känner jag.


Nej, nu ska jag göra mig klar så att jag slipper stressa innan jag ska till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0