Singel & Sökande

Jag slutade skolan klockan fyra idag, då åkte jag med min far till Valbo för att lämna in min dator. Hårddisken vill inte riktigt samarbeta längre, förhoppningsvis vill HP vara snälla och låta det gå på garantin trots att den gått ut. Vi bytte nämligen hårddisk på den för inte så längesedan.

När vi var klara på SIBA åkte jag med pappa hem till honom och åt mat med honom och Marika. Efter det bar det av till Legenden där jag repade inför Erika och Idas projektarbete "Singel & Sökande". Vi kom på lite nya idéer och det gick ganska bra idag, så nu är jag lite mer peppad att spela den imorgon. Just nu sitter jag i sista minuten och försöker ladda ned lite musik som vi ska ha tills imorgon, bättre sent än aldrig?

Nu ska jag försöka få ned musiken och sedan gå och lägga mig i sängen med Jessica som redan lagt sig, vissa har det då bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0