Kanske är det du som måste förändras

I onsdags var det dags, jag och Linn spelade upp vårt projektarbete med hjälp av Matilda, Gabriel och Ida. Vi bestämde oss i sista sekund för att ha ett genrep inför Emilia och Denise. Tur var väl det, halvvägs in i pjäsen började jag tokgråta, Denise trodde att det ingick i föreställningen men det vore lite jobbigt om jag börjat gråta under den riktiga föreställningen.

Själva föreställningen gick bra, gråten satt i halsen för oss alla fyra men man hörde ju i alla fall vad vi sa. Fullsatt blev det också, oväntat men kul!

När sista repliken hade sagts var det en lättnad och vi fick väldigt mycket positiv respons. 

Efteråt hade Gabriel och Ida kommit överrens om att vi skulle ha "föreställningsfest". Jag, Gabriel, Ida, Jessica, Matilda och Simon traskade iväg till Mingel & Bar där grabbarna började hinka i sig öl. Ida och Matilda tog det lite lugnare och jag och Jessica höll oss till vatten och cola. När det började närma sig stägning bestämdes det att vi skulle gå till Old Saints och på vägen dit blev jag övertalad att dricka jag med.

Väl där beställdes det ölkannor och shotsbrickor. Vi träffade några jazzare som var där och firade en födelsedag. Efter några timmar begav vi oss hemåt. På hemvägen spelades den fina filmen på mig in som Jessica laddat upp på facebook. 

Det var en mycket trevlig kväll!
Ida, Gabriel och Jessica på Old Saints
Sebbe vaktar sina öl.
Tummen upp för en helfin föreställning och en bra kväll.
En lite dragen Gabriel.
Lakrits/hallonshots
Glasen dög inte åt Ida, hon drack direkt ur kannan istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0