Söndag

Idag har vi inte gjort något särskilt, fast det är väl det söndagar är till för?

Vi var hem till min mamma och slängde i lite kläder i tvättmaskinen, sedan var vi hem till pappa med min dator så att jag kunde installera officepaketet. Jag är ganska trött på att skriva skolarbeten i Wordpad nu. Men nu har jag Word igen, skönt.

Efter det var vi till Willys och handlade lite. Glass, maränger, chokladsås m.m. Vi handlade faktiskt lite vettiga saker också. Sedan bar det av till Pizza House där vi köpte oss en kebabpizza. Vi åkte hem och åt den och kollade på några avsnitt av The big bang theory. Nu har vi sett klart andra säsongen!

Sedan var det ju I en annan del av Köping på tv, det missar jag bara inte. När det var slut så kollade vi på Brokeback mountain, den var verkligen inte så bra som folk påstår. Jag blev en aning besviken.

Mer än så har vi väl inte gjort idag. Jo, varit ute och kastat lite pinnar med Zelda. Ni skulle sett vad lycklig hon såg ut, jag har inte sett henne springa och hoppa så på länge. Gammelvovven.

Jaja, nu är det snart god natt. Jag är jättetrött och klockan är inte ens halv elva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0