SheldonShirts.com

Ja, ni läste rätt! Jessica hittade nyss en sida som säljer t-shirtarna som Sheldon Cooper har på sig i The Big Bang Theory, de säljer även de t-shirtar som Leonard har på sig men de är inte lika intressanta. Något som även fanns var en likadan Cylon toaster som Sheldon använder i säsong tre, avsnitt sex. Jag vill ha den! Tyvärr är det en limited edition och tydligen slutsåld, den finns att köpa på ebay för ungefär tusenlappen. Det betalar jag inte, SÅ besatt är jag väl inte av denna serie, eller?...

Hur som helst, en Sheldon-tröja måste jag nog införskaffa mig!

Idag såg jag och Jessica det sista avsnitten som fanns att ladda ned på piratebay med svensk text (avsnitt sex). Det finns upp till avsnitt tretton utan text men av alla konstiga ord och termer de använder kommer vi knappast förstå ens hälften. Vad ska jag nu underhålla mig med om kvällarna?




Kommentarer
Postat av: Linda

Fan va grymt, han har alltid så ovanliga tröjer, finns en affär i New York som du skulle älska att gå i då de säljer massa tröjor från typ David and Goliath (http://www.davidandgoliathtees.com) och grejer..:) Du kan ju börja se reprisen av Big Bang Theory som går kl 18 eller så på 5:an mån-tors..:) Puss/L

2010-01-22 @ 17:20:16
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0