Rockbaren/Gaykväll

Gårdagen var hur rolig som helst!

Vi började med förfest hos mig och Jessica sedan gick vi vidare till Rockbaren där Erika hade sin nittonårsfest. Vi som stod på listan fick billigare dricka i baren, fast jag behövde inte köpa något Pippi var snäll och bjöd mig! Efter ca en timme på Rockbaren så ringde Frallan och frågade om vi var på stan och ville ha skjuts. Jag, Ida och Jossi åkte med henne till MAX där hon skulle träffa Junior.

Éfter en sväng där så fick vi skjuts till Söder. Där var det gaykväll. Jag stod inne på toaletten och pratade med en kille ett tag, efter en stund kom vi fram till att han var min mammas jobbarkompis. Inte nu längre men när mamma jobbade på H&M i stan så jobbade de tillsammans, nu har mamma börjat i Valbo istället. Jag träffade en hel del konstiga människor där, men det var riktigt roligt!

När vi skulle gå därifrån så ville en gubbe på 40+ följa med mig hem. Han stod och hade handen på min rygg och pussade mig in nacken när jag skulle hämta mina saker i garderoben. Jag fick lite smått panik och gick snabbt ut där Michael stod, gubben följde efter men Michael sa åt honom att jag inte ville ha något med honom att göra. Då gick han därifrån.

Vi fick med oss ett gäng hem hit på efterfest. Efter vägen försvann Kristin men innan vi hunnit hem träffade vi henne igen. Hon kom pulsandes i snön med en påse från McDonalds innehållandes tjugo cheeseburgare. Hon såg jättelycklig ut och sa: NU KAN ALLA BLI MÄTTA! Sedan ramlade hon omkull i snön.

Vi lyckades tydligen bara få i oss tolv hamburgare under kvällen för när vi klev upp i morse hittade vi åtta stycken i frysen. Johanna köpte en vanlig hamburgare åt mig igår också, den åt jag aldrig upp för den hittade vi i mikron idag. Vi värmde den och Ida åt upp den, antagligen inte så gott.

Jag är helnöjd med kvällen!

Kristin, Linn, Ida och Johanna sov kvar här. Nu har jag och Johanna precis städat och snart ska jag gå en sväng med Zelda. Senare ska jag och Johanna till stan och fika med min far. Flickvännen min som tillbringade natten inne i badrummet med huvudet i toalettstolen är inte tillräckligt pigg för att följa med. Hon var inte pigg nog för att hjälpa till att städa heller... hmph. Nu ligger hon däckad i soffan, söten.



Nyblivna nittonåringen.


Rockbaren


Våra fina kompisar som vi träffade på krogen.


Kristin som precis ramlat omkull med sina cheeseburgare.


Våra frysta hamburgare som vi hittade i morse.


Gaykväll




Kommentarer
Postat av: Frallan

Jag hade inte bestämt att jag skulle träffa Junior där ^^,

De bara blev så!

2010-02-01 @ 08:17:21
Postat av: Linda

Usch hatar läskiga gubbar som kommer och gör sådär, jävla kvart i 02 raggare. De är så creepy! Puss

2010-02-01 @ 17:46:09
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0