Onsdag

Hej och hå vad tiden rinner iväg. Imorgon är det torsdag och då går vi i skolan mellan 9:30-11:10 och på fredag ska jag eventuellt följa med mamma till Stokcholm. Hon ska skjutsa dit Greger som ska opereras och ville ha sällskap under tiden han är på sjukhuset, vi ska väl gå runt och kika i affärer och gå och äta mat. Jessica följer kanske med hon också, det beror på om hon hinner städa ur sin gamla lägenhet innan.

Imorgon kväll ska jag, pappa och Johanna kanske åka till Kungsberget. Det beror lite på vilket väder det blir, det är inte särskilt troligt att åka i snöstorm. Jag hoppas på att det blir bra väder, vore ju roligt att få åka åtminstone en gång denna säsong.

Jag och Jessica var till Järbo idag och hämtade lite saker i hennes gamla lägenhet och städade köket lite. När vi kom hem gjorde jag klar min uppsats i kulturhistoria och jag skickade nyss in den. Nu sitter jag och slötittar på tv, för tillfället är det om de där galna hemmafruarna i USA. Jag vet inte vad programmet heter, särskilt bra är det då inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/ det är nog en sida du kommer att uppskatta t-shirtsen ännu mer, de är grymt snygga och ovanliga..:) Ja men det förstår jag, shit den vill jag också se ju! Vad kostar den och vart har du köpt den? Puss/L

2010-01-27 @ 22:15:33
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0