Onsdag

Nu går dagarna alldeles för sakta, jag ser fram emot helgen. Jag behöver sova lite.

Vår lilla pakt som vi skapade i måndags går mig på nerverna. Jag är så godissugen så jag inte vet var jag ska ta vägen. Jag och Linn lyckades även lura med oss några tvåor i pakten så nu blir det väldigt dyrt om man skulle förlora. Vi har även namngivit den. HE! "Hetare Estetare". Erika Karlsson kom med det fina namnförslaget. Dessutom har vi en uppsägningstid. Om man inte vill vara med längre måste man säga till om det och sedan hålla sig i tre veckor till, under dessa tre veckor gäller samma regler som innan. 

Jessica köpte en 200g chokladkaka och fem liter julmust idag. Jag blev inte ett dugg frestad... hm.

Just nu sitter jag i soffan och Jessica är och duschar. Jag funderar på att gå en sista kvällspromenad med jycken och sedan ska vi kolla på The Big Bang Theory. Vi är nu inne på säsong två, jag kommer gråta när vi kommit till säsong tre. Fler säsonger än så finns inte ännu, säsong tre går i USA nu så då måste vi vänta en vecka mellan varje avsnitt?! Hemska tanke.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh Big Bang Theory är så jävla bra!:D Jag fattar att du är godissugen jag pallar fan inte att inte äta godis, det är för jobbigt! Undrar hur många gånger jag försökt sluta? Men jag hejjar på er! Puss/L

2010-01-16 @ 12:52:53
URL: http://isbla.blogspot.com
Postat av: Linda

P.s Fan vilka knäppa och otippade länkar du har :) D.s

2010-01-16 @ 12:54:30
URL: http://isbla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0