Morgan

Jag var till Gävleborgs zoo och frågade dem om Morgan, killen jag pratade med gav mig numret till deras veterinär (som jag pratat med hundratals gånger förut när Fabio var sjuk). Jag ringde henne, det var inte det lättaste när min röst inte riktigt vill samarbeta med mig nu när jag varit sjuk, den försvinner lite då och då. Hur som helst så skulle hon skicka ett recept till apoteket här i stan så kan jag hämta ut medicin åt honom. Om medicinen inte hjälper ska jag komma med honom till Gävleborgs zoo på tisdag så ska hon kolla på honom.

Hoppas att den hjälper, jag har inte råd med ett veterinärbesök. Jag kan gissa på att medicinen kostar ganska mycket bara den, jag vet ju vad de tidigare medicinerna har kostat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0