Tisdag

Då var tisdagen snart över. 

Jag började dagen med den onödigt korta lektionen på femtio minuter med Kurt. Jag kom i tid idag, när jag gick in i klassrummet var det bara Jessica som var där så jag var alltså nästan först. BRA JOBBAT! Jag brukar inte alltid komma sent men kommer jag inte sent så kommer jag precis i samma sekund som läraren öppnar dörren till klassrummet.

På lunchen var jag som sagt och fixade ett pass som förhoppningvis kommer på fredag (håll tummarna).
Efter lunchen var det dags för svenska och ett program med Fredrik Lindström. När svenskan slutade så började Kulturhistorian. En av danslärarna var där för att prata om dansen i början av 1900-talet och framåt. Vi fick även dansa lite olika stilar, jag förstår inte varför inte jag går danslinjen med mina talanger?

"Pom, pom, pom, uuuuut" Det gick ju kanonfint!

Efter skolan gick jag hem och jag och Jessica åkte hem till min mamma. Vi åt pizza, kollade i några H&M-kataloger, kollade på hus på internet m.m.

Nu är vi hemma och har nyss gjort chokladbollar, eller "negerbollar" som Jessica envisas med att kalla det. Klockan tio ska vi tydligen se ett program om två tjejer med för mycket hud. Jag längtar... yey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0