Onsdag

Jessicas dator verkar inte vilja ha med styckeindelningar på de ställen jag gör dem. Så istället blir det bara en lång jobbig text som ingen orkar läsa.

Jag var precis på väg till Willys för att handla kattmat och lite annat. Innan jag skulle åka kollade jag mitt konto, som tur var, där fanns bara 4,45:-. Det kommer man inte särskilt långt på. Undrar när mina pengar tänkt ramla in? Det är väl den 28:e idag?

Nej, nu går jag och duschar istället så jag är klar när Jessica kommer tillbaka och vi ska åka till Sandviken. Jag ska klippa mig där, jag har lite ångest inför det. Inte för att jag ska klippa mig just där, utan för att klippa mig överhuvudtaget, men jag måste. Mitt hår är en aning slitet och en aning för långt för att göra något med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0