Tungt huvud och trötthet

Jag sitter på mitt rum och försöker städa lite, det går väl inte särskilt bra med det men jag har lyckats byta sängkläder i alla fall. Nu återstår det att dammsuga, woho. Jag är inte särskilt pigg. Huvudvärk, det värker i bihålorna och jag är bara otroligt seg och trött. När jag är klar här så ska jag sätta mig på bussen mot Järbo, antagligen somnar jag på bussen eller somnar direkt när jag kommit fram. Jag kommer vara ett lik imorgon när jag ska upp till skolan och ta bussen tjugo över sju.

Helgen som kommer nu är välbehövd, då ska jag sova ut och verkligen bara vara för mig själv och ta tag i lite saker som jag behöver få gjorda innan nästa skolvecka börjar. Fast fredag kväll tänkte jag tillbringa på Cava, gaykväll! Vi får se om jag lyckas hålla mig frisk eller om det är en förkylning eller kanske till och med en influensa som är på G? Peppar, peppar, ta i trä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0