Onsdag

Hejsan hoppsan!

Jag måste verkligen göra om min bloggdesign snart, den här är så fruktansvärt tråkig. Jag har ju börjat på en ny header men kom bara halvvägs, ska fixa den senare. Kvällen igår ägnade jag åt att övningsköra med Greger, det gick riktigt bra faktiskt. Det känns bra att äntligen märka att det går framåt. Efter att vi kört klart tog jag bussen hem till Jessica. Hon var i Helsingborg för att tatuera sig hela dagen igår så hon var inte hemma när jag kom fram. Jag har ju egen nyckeln (*stolt* ;)) så jag gick in och lade mig och kollade på tv i väntan på att hon skulle komma hem. Ca 30-40 minuter senare kom hon hem, vi åt en varsin pizza och sedan somnade vi ganska snabbt.

Just nu sitter jag hemma och har precis bakat kladdkaka med Johanna, eller ja... det är som vanligt jag som bakar och hon som tittar på och hjälper till och äta efteråt.

Senare idag ska jag fråga Greger eller pappa om vi kanske kan övningsköra lite, jag skulle ju egentligen övningsköra på körskolan med Micke idag men han är fortfarande sjuk. Imorgon går jag i skolan till halv tolv och efter det så åker jag, Greger och August till Smedjebacken. Alexandra kommer senare med tåget och mamma är redan där. På fredag kl 10:00 är det begravning, jobbigt.. men samtidigt skönt. Det kommer nog kännas bättre efter begravningen, sedan är det bara att vänta på urnnedsättningen så att även mamma lugnar ned sig lite och kan börja tänka på annat.

Jag saknar Jessica!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nu kan man nästan säga att du är Järbobo nu när du har nyckel ;)

Jag saknar dig också!

2009-09-09 @ 17:53:24
URL: http://jessicanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0