Vad hände?

Vad hände med alla roliga fester som vi var på förut?
Allt roligt vi hittade på?
Alla galna idéer vi hade?

Vad hände?

Förut drog vi alltid ihop ett gäng och festade. Under kvällens gång hände de mest sjuka sakerna man kan tänka sig och vi hade så otroligt roligt. Förut umgicks alltid jag, Lovisa, Johanna, Erika och Ida, vi skrattade varje sekund vi var med varandra. Vi hade nästan aldrig tråkigt. Förra sommaren började jag, Johanna, Cissi och Linn umgås en hel del. Cissi och Linn flyttade in i en tvåa i Gävle och genast var jag, Johanna och Ida som inneboende. Sedan började ettorna som nu är tvåor på Vasaskolan och vi började umgås med dem och våra galna dagar fortsatte. Vi har så mycket minnen från de två senaste åren som vi skrattar jättemycket åt så fort vi nämner det.

Nu händer det aldrig något riktigt roligt längre. Varför?!

Jag gillar inte att livet förändras, speciellt inte när det blir till något sämre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt upp dom

2009-10-04 @ 00:14:25
Postat av: emma

oh! vi far helt enkelt fixa det nar jag kommer hem. om jag inte minns fel far ju jag och lollo var lagenhet da :) puss!

2009-10-08 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0