Ny vecka, nya bekymmer

Here we go again

Måndag morgon. Vaknade strax efter sex i morse då älskling skulle åka till jobbet, hua, jag var så glad över att slippa gå upp just då. Jag somnade om och halv elva ringde min klocka. Jag snoozade ett tag innan jag drog mig upp ur sängen. Jag gjorde mig klar, matade råttorna, ringde tandläkaren och avbokade en tid och sedan gick jag till bussen. Ramlade in i klassrummet någon minut sent. Vi fick tillbaka våra prov som vi gjorde i samhällskunskap förra veckan, jag fick G!!!!!!!!!!!!!! Jag har aldrig någonsin blivit glad för ett G förut, men den här gången var jag stensäker på att få IG så jag blev överlycklig när jag fick veta att jag inte behöver göra omprov. Skönt.

Efter samhällskunskapen hade jag individuellt val och sedan var skoldagen slut. Då tog jag bussen till körskolan och satte mig vid datorn och gjorde lite teoriprov i ungefär en timme innan jag åkte hem.

Väl hemma så lagade jag mat och åt. Sedan övningskörde jag med Greger till stan, jag tog Tindra med mig och gick hem till Linn och fick se hennes nya lägenhet. Jättesöt liten etta som kontigt nog såg ganska stor ur. Kan bero på att jag är van med Antons trånga stökiga etta, Linn hade inte riktigt lika mycket saker som Anton. Vi kollade på en film... Dakota... något. Den var helt okej, sedan pluggade vi lite och sedan tog jag bussen hem tio i tio.

Kom hem och slängde i mig lite kladdkaka och pluggade lite till. Nu sitter jag här, borde nog sova snart.

Joshua Radina - The fear you won't fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0