Plugg

Jullovet närmar sig med stormsteg, är det inte underbart?

Just nu är Linn och Ida här, vi har pluggat en hel del och nu sitter det nästan helt. Provet är imorgon, nu när jag satsat så hårt på det här provet (ja, hårt var väl en överdrift... brytt mig mer än annars) hoppas jag då på att få ett bra betyg. Fast, när man går ut från klassrummet och tänker "Det här gick ju riktigt bra" så går det alltid dåligt. När man går därifrån och tänker "Detta gick åt helvete" så får man mycket bättre betyg än väntat.

Vi får se hur det går.

Om en och en halv timme sitter jag och Jessica i en biosalong och ska se 2012. Det enda bra jag hört om den är att det ska vara häftiga effekter, annars ska den tydligen inte vara så jättebra. Vi får väl se vad vi tycker. Nu ska jag plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0