Måndag

Då var det måndag igen. Just nu sitter jag i skolan med Linn och Ida och surfar runt lite på internet. Det enda vi hade idag var en kort lektion med Ralph. Jag har egentligen en lektion 16:10 också men nu har jag skjutit upp min tandläkartid så länge så jag måste nästan dit idag om jag vill få ordning på min käke någon gång.

Nu är det fem veckor och en dag kvar till jullovet, det känns som en oändlighet. Jag längtar jättemycket till julafton och hoppas på att jag inte är lika skoltrött till vårterminen för i så fall kommer jag gå ut med så otroligt dåliga betyg. Ikväll ska jag plugga till provet som vi har imorgon som nästan halva klassen visste om att vi hade eller ens kan komma ihåg att Solis gått igenom det på någon lektion. Suck...

Jaja, jag kanske ska dra mig hemåt snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0