Fliskär



Jag, Johanna, Julia och Linn drog ner till Fliskär en sväng idag. Vi satt på stenarna där och pratade på om allt möjligt och om sommaren. Nu vill jag ha sommarlov och riktigt sommarvärme, jag längtar så mycket att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Tre veckor kvar till sommarlovet nu, så länge ska jag nog stå ut! När vi fått lov så är det inte ens två veckor kvar till Peace & Love, nu börjar jag bli riktigt peppad på festival. Roligt! När vi suttit där ett tag så började det bli kallt så vi gick hem till Johanna och fortsatte prata hemma hos henne in hennes säng.

I fredags var jag i Boulognern med folket. Vi drack och umgicks, riktigt mysigt. Efter den kvällen har jag ca 30 bilder på mig och Ida på min mobil och ungefär fem filmer. En av filmerna är på Ida, mig och Louise som ligger på gräset och pratar om datorspelet Pettson och Findus. Ni vet det med snickarboden? Och de där små tomtarna eller vad det nu var som man skulle leta efter och hittade man någon utav dem så sa de: "- Hej, hej på dig min bror. Näste bror finns bakom något.. hm.. grönt." Jaja, jag älskade det spelet när jag var liten!

En utav de andra filmerna handlar nästan bara om Frallans jacka, väldigt intressant!

     
 

Igår (lördag) åkte jag till Järbo på kvällen. Innan det.. vet jag inte vad jag gjorde? Jag var nog bara hemma tror jag. Det är illa om jag har så dåligt minne så att jag inte minns vad jag gjorde igår?

Nu tänkte jag snart sova, jag har precis skickat iväg min bokrecension till Denise. Skönt att ha det avklarat och nu får jag sovmorgon imorgon, härligt! Så ja.. nästa station: SÄNGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0