Stress och ångest

Jag är fortfarande stressad och har ångest över saker. Nu är det matteprovet, arbetet som ska lämnas in på fitnessen och att jag har en jäkla massa saker jag måste köpa men inga pengar. Jag är i behov av smink, kläder, skor och hårprodukter plus att jag måste spara pengar tills jag ska till Peace & love. Jag har nu 600 kronor, det kommer inte räcka till alla de där sakerna. Jag tänkte slänga upp en annons på blocket och sälja min elgitarr + förstärkare så tjänar jag ju en slant där men det kommer ändå inte räcka. Jag tycker inte om pengar och jag tycker verkligen inte om att veta att jag kommer vara så här pank HELA sommaren. Hur ska jag klara mig utan pengar?

I kväll ska jag ta tag i pluggandet, jag måste verkligen göra det nu så att jag kan släppa allt som har med skolan att göra och slappna av och inte behöva tänka på det igen förrän i augusti. Men innan jag gör något åt det så ska jag gå en promenad med Tindra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0