Sommar

Jag har precis insett att jag kommer vara pank i sommar. Det har jag ju vetat innan men nu började jag tänka på det och insåg att jag inte kommer kunna göra NÅGONTING!!! Uh.. förra sommaren var jag ju också fattig men då fick jag ju i alla fall lite över 1000 kronor i månaden och det är ju likadant som studiebidraget. Jag har ju svårt att klara mig på studiebidraget hur ska jag nu klara mig på 0 kr i månaden? Härligt! Det är skönt att peace & love-biljetten är betalad i alla fall, då har jag ju något att göra i sommar. Pride hade jag ju tänkt ta mig till också men köper nog ingen biljett, jag drar till Stockholm då och bor hos Frallan och träffar folk i parkerna utanför istället! Billigt och bra :)

Jag åkte hem till Jessica igår, vi åt mat och kollade på tv sedan somnade hon som vanligt på soffan ;) Vid tio i tio i morse var jag tvungen att ta bussen hem för att nästa buss gick inte förrän halv fem och Jessica skulle iväg och jobba. Jag tycker att bussarna här i Bomhus går sällan på helgerna och då går de varje halvtimme. Tur att de inte går lika sällan som i Järbo!

Idag måste jag göra min bokrecension, det är absolut sista dagen att lämna in den idag och jag är ju självklart ute i sista minuten som vanligt. Sedan vet jag inte vad jag ska göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0