Premiär

Igår hade vi premiär för Maratondansen. Bortsett från att jag sa fel på min allra första replik och att jag pratade alldeles för fort i början så gick det kanon! Det var väl några andra som gjorde en del missar också men publiken märkte nog inte så mycket. Vi fick en fullsatt premiär i alla fall, det var ju roligt! Ikväll är det nästan fullsatt och även på torsdag men imorgon är det dåligt med folk, så kom igen nu gott folk och boka biljetter till morgondagens föreställning ;)

Efter föreställningen skjutsade pappa hem mig till mamma och jag tvättade av mig teatersminket och hämtade lite saker sedan hämtade Jessica mig och jag följde med henne till Järbo och sov där, mysigt!

I morse hade vi nationellt prov i matte, förstod Becca något? Nej det gjorde hon inte. Kommer Becca få G på nationella? Nej det kommer inte inte. Suck, varför ska vi ha Tatiana i matte för? Matte B är svårt nog ändå.

Nu sitter jag här med min lilla bebis Tindra i knät. Eller.. så liten är hon ju inte längre tyvärr men jag tycker om henne ändå. Jag ska snart slänga på mig lite kläder och ta ut skitungen på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0