Lördag

Ja då var det äntligen lördag då jag hade tänkt sova ut, hur gick det med det då? Klockan är nu fem över tio och jag har varit vaken ett tag. Jag är hemma hos Jessica, hon drog iväg på match vid kvart över nio och sedan kunde jag inte somna om. Nu sitter jag här och äter kall pizza från gårdagen och pratar med Frallan på msn. Mina gratis sms är slut och när jag kollade hur bussarna gick så insåg jag att jag skulle få sitta här i flera timmar om jag inte fick tag på någon som kunde skicka ett sms till min pappa. Mina gratis sms tog oturligt slut just idag. När jag hade suttit här ett tag loggade Hannah in och hon kunde skicka ett sms till min pappa, så han ringde upp mig och han sa att han kunde hämta mig men att han inte alls hade lust med det. Han är snäll min pappa!

Igår var det jobb på Sjömanskyrkan. Det var SÅ mycket roligare än väntat. Det som var ännu roligare var att Ida skulle låtsas sjunga opera i vår sketch och direkt efter kommer det en riktig operasångerska och sjunger och när hon sjungit klart säger Hans-Peter: Ja som ni hör så höjer vi nivån!

Efter att vi var klara där så tog jag bussen hit till Järbo, ovanligt va?

Ikväll blir jag hemma med Tindra för mamma ska ner på cruisingen och Greger skulle iväg på något annat. Får se om jag drar hem något roligt folk till mig så jag slipper sitta där själv och glo in i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0