Världens sämsta söndag

Fan vad allt gick från att vara bra till jävligt pissigt dåligt. Och dessutom har jag en massa plugg framför mig men jag vet att jag ändå bara kommer bli ännu argare om jag ska sätta mig och plugga matte eller engelska. Det är de absolut tråkigaste ämnena. Jag har verkligen inte lust med någon skola denna vecka och är så jävla sur på mig själv för att.. jag.. ÅH! Så jävla onödigt. Jag gillar inte det här.. inte ett dugg.

Fan vad positiv jag är nu. Världens sämsta söndag.

Edit:
 Jag är nu klar med loggboken som skulle lämnats in i höstas, woho! Nu gäller det bara att ta tag i loggboken som skulle varit inne i tisdags och matten som jag måste kunna till på tisdag. Uh, var finns orken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0