Underbart humör!

I morse när jag vaknade så var jag på strålande humör, det är mycket ovanligt för att vara mig. Mitt morgonhumör är alltid kasst. Hela morgone flöt på bra, jag hann med bussen och kom i tid till skolan. Skrev ut mitt historiaarbete och lämnade in det i tid. Woho, bra jobbat Becca! Sedan passade jag Tindra medan Greger var hos kiropraktorn. Hm, vi måste lära henne att vara ensam snart, blir ett jäkla passande hela tiden! Jaja, den tiden tillbringades hemma hos Cissi och Linn med dem. När jag blivit av med Tindra så gick vi och åt och sedan hade vi teaterlektion. Sedan var det som alla andra torsdagseftermiddagar dags för fitness. Jag kunde ju inte vara med eftersom att jag äter penicillin och nyss haft halsfluss så jag stannade kvar och lyssnade på genomgången om hur man bygger upp ett aerobicspass sedan fick jag åka hem.

Nu har jag precis dammsugit och torkat bort allt hundhår i mitt rum och är fortfarande på väldigt bra humör. Det är helt sjukt. En HEL dag har gått utan ett enda problem. Snart kommer det nog.. jag bara väntar på vändingen då mitt humör rasar och jag blir galet sur hela kvällen ;) Men förhoppningsvis ska jag slippa det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0