Söndag

Jag skriver ett nytt inlägg då jag råkade ta bort det jag publicerade nyss istället för att ta bort ett av de opublicerade som jag enegtligen skulle radera.

Idag var jag ute och gick med Tindra i skogen. Vi träffade på tre labbar. Tindra var som vanligt jättefeg och vågade inte hälsa utan satt helt still och stel av skräck medan den yngsta av de tre labradorerna som var lika gammal som Tindra var där och försökte busa. Efter ett tag så var Tindra med på noterna och ville leka.

Tindra tyckte även att bäcken var väldigt intressant så där plaskade hon omkring länge och väl. Det var inte det lättaste att få henne att gå därifrån, speciellt inte när hon skulle över på andra sidan. Jag hade ingen lust att kliva ner i det iskalla vattnet för att hämta henne så jag väntade tills hon kom tillbaka frivilligt istället.

Efter promenaden somnade hon direkt i soffan, hon var bra utmattad min lilla bebis.

Nu sitter jag här och har ganska tråkigt, smsade Johanna för ett tag sedan och ville att hon skulle leka med mig. Men hon satt på bussen och skulle till Anton och tyckte att jag kunde komma dit. Men när jag fick veta att de skulle supa hade jag ingen lust, har nog ändå ingen ork att ta mig till stan tror jag. Är rätt lat idag. Men det får man vara på söndagar.

Jag kanske ska träffa Sara och se en film eller något ikväll om jag orkar ta mig dit. Annars tvingar jag hit henne eller så lägger jag mig och ser på lite House eller Two and a half men i min ensamhet :D Det är inte så illa det heller.

Kommentarer
Postat av: Sara<3

De finns ingen latare än du ;P <3

2009-03-15 @ 21:41:09
URL: http://ohsignificantme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0