Plugg

Plugga är verkligen inte min grej. Nu har jag suttit här med 20 instuderingsfrågor i några timmar.. hur många har jag svarat på? 5, woho, bra jobbat Becca. Jag har ju gjort en massa annat viktigt som gjort att jag inte riktigt haft tid med att plugga. Som att leka med råttorna, vara social över msn, läsa lite bloggar, lekt med Tindra.. ja ni ser! Mycket viktigare.

Nej nu får jag skärpa mig och ta tag i det, ska kunna det till imorgon. Ojojoj, det kommer inte gå bra. Vad hände med min ork att plugga? Allt jag gör nu för tiden blir bara lita halvdant. Men efter sommarlovet ska ni se att jag är back on track. (Förhoppningsvis)

Johanna var här tidigare idag och lekte med mig, vi kollade på House och slappade i soffan. Vem kunde ana att vi skulle göra det?!

Nu ska jag dra på med lite bra musik och hoppas på att jag får lust att plugga vidare. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0