Onsdag

Det har varit en bra men väldigt annorlunda dag. Annorlunda kan väl vara både positivt och negativt men just nu vet jag inte vilket av det!

Jaja, dagen började med matte med Tatiana, jag förstår verkligen inte hennes genomgångar och har gett upp helt känns det som. Visst jag fick VG på förra provet vilket måste ha varit ren tur men det här avsnittet.. hua. Jag har inte hängt med från början så nu är det rena kinesiskan! Sedan fortsatte dagen med svenska då Denise pratade om Bellman och sedan blev det idrott.

Jag och Linn ledde som sagt idrotten. Blev massa staffetter och lekar, lätt att leda sånt! Det roligaste var när de skulle tävla i att stå 90 grader mot väggen. Det är roligt att se folk lida när man själv slipper, oh så elaka vi är men gud så roligt det är! Jag filmade och fick med Nellys fina skrik innan hon slängde sig ner på golvet av utmattning. Underhållande! Filmen kommer väl upp på Facebook senare skulle jag tro :> De fick även kasta ägg och Gustav blev alldeles kladdig. (Mouhahaha)

Jaja, efter skolan så var jag och Linn och pratade med ettorna lite och sedan åkte jag hem och åt. Lite senare kom Johanna, hon ritade sina jäkla ringar över ett helt papper och så kollade vi på Greys anatomy.

Jag laddade nyss ner ett avsnitt av House och insåg sedan att det var ett av de avsnitten jag sett för någon dag sedan och blev lite sur. Det får bli Two and a half men ikväll igen, det duger gott och väl!

Dags att duscha och ladda inför morgondagens lektioner, historia, teater och bad på fjärran med fitnessen. Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0