Munsår, stökigt rum och bra väder!

Ja, två dåliga saker och en bra. Jag vet inte om jag ska vara på bra humör eller vara sur över att jag fått TVÅ munsår. Åh, det är så jäkla jobbigt och ser så äckligt ut. Som tur är har jag nu efter mina 17 år med munsår fått tabletter så jag slipper de värdelösa salvorna. Så nu är det 5 tabletter om dagen i 5 dagar som gäller! Det hjälpte riktigt bra sist så jag hoppas att det gör det nu med.

Och mitt rum.. det är så äckligt. Det jobbiga är att jag inte stökat till det utan att sedan vi skaffade hund så får jag dammsuga typ varannan dag eftersom hon lossar så mycket hår och det blir så dammigt så som hon springer omkring här. Men det är det väl värt tror jag. Jag vill ju knappast göra mig av med min sötnos!

Men nu över till det enda bra! SOLIGT VÄDER! Hoppas för guds skull att det håller i sig nu så att snön smälter bort och det blir vår. Det är verkligen dags för lite vår nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0