Lördag

Nu är det lördag och solen skiner, underbart! Dessvärre är jag som vanligt lat och seg på lördagar och hinner sällan ut innan solen gått ned. För tillfället sitter jag och väntar på att far min ska komma hem så vi kan dra ut och övningsköra och fördriva lite tid. Ikväll tänkte jag leka med Ida och Johanna och kolla på Robinson. Jag har redan en favorit, KERSTIN! Heter man det så måste man vara en jävla stjärna. Eller vad säger ni Ida och Frallan?

Jag börjar få ont i halsen igen och är fruktansvärt rädd för att det är halsflussen som är på väg tillbaka!!! Jag var ju inte så noga med att ta penicillinen och åt inte upp hela kuren heller och då kan det ju hända att skiten kommer tillbaka. Vi får hoppas att det bara är lite vanligt halsont.. hoppas hoppas.

Nästa vecka är det matteprov och vet jag vad Tatiana snackar om när hon står där framme och skriver en massa siffror och bryter på ryska? Hm.. NEJ! Det är rena kinesiskan. Uh.. jag ligger illa till på provet skulle jag tro.

Jag var hos Maja på fest igår, det var väl trevligt men ingen superkul kväll direkt. Fast så säger jag ofta nu för tiden tycker jag. Vad kräsen jag blivit då!

Nu får väl farsan ta att komma hem va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0