Helg

Nu är det söndag igen och helgen är snart över. Helgerna är alldeles för korta! Igår (lördag) så gjorde jag och pappa pannacotta, mumsigt! Och jag lärde mig även att om det kokar över så ska man inte stå och kolla på och säga: - Pappa, nu kokar det över här! Utan man borde faktiskt göra något åt det också ;)

På kvällen kollade jag faktiskt på andra chansen och skrapade ihop 90 kr, pappa sa att om vi tippade på vem som skulle vinna duellerna och hade rätt så skulle vi få pengar. Så jag fick sammanlagt 90 kr. Jag är ju ingen slagerdiva som Oskar och Alexandra som tjänade en hel del! ;)

Nu är jag vrålhungrig, jag tänker inte på något annat än mat nu för tiden känns det som. Och jag kan även informera er om att jag gått upp fyra kilo och är överlycklig. Nu går det äntligen uppåt efter att jag stannat på samma vikt i flera år. Nu jäklar ska jag lägga på mig några kilo till.

Jag och pappa var ute och övningskörde igår. Åkte till Sätra en sväng och sedan hem igen. Det gick skapligt, bortsett från när jag ska starta när jag stått still vid rödljus eller något och det är bilar bakom så blir jag stressad och släpper kopplingen alldeles för fort. Men annars går det bara bättre och bättre! :)

I fredags var jag och fikade med far min på Madame. Var även och försökte hämta ut penicillin åt Fabio men som vanligt krånglar recepten så det blev ingen medicin den här gången heller, hmph.


Kommentarer
Postat av: n

ville ju lyssna färdigt på det jag hade uppe först bara. :P

2009-03-08 @ 20:45:57
URL: http://nanzine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0