Helg

Tillbringade kvällen hemma hos Therese igår med lite folk. Trevligt men som vanligt på alla fester så blir det massa tjaffs och man får tillbringa större delen av kvällen med att prata ut om saker och ting.

Jaja, jag kom hem redan vid ett och mor min blev förvånad över att jag ramlade in så tidigt. Jag själv blev också förvånad när jag kollade på klockan och såg att klockan bara var ett, det kändes som om den var närmare 3-4. Jaja, jag gick och lade mig nästan direkt och vaknade vid nio(!!!!) i morse. Kunde inte somna om så jag låg kvar och myste med Tindra och tog mig igenom några avsnitt av Two and a half men. När jag duschat och vaknat till lite så kom Pippi och Johanna hit. Vi åt pannkakor och däckade sedan i soffan framför en rad dåliga program.

Jag och Johanna gick sedan till Ica och Pippi åkte hem för att tvätta. Sedan däckade vi ännu en gång i soffan och efter det så åt vi potatisgratäng och kött, mums! Nu ligger Johanna i min säng och fortsätter med sitt konstverk som hon nu jobbat på i några dagar. Jag slänger upp en bild på det när det är klart! Det är mycket.. vackert.. eller något. Hm..

Just nu sitter jag och laddar ner några House-avsnitt. Jag och Johanna har blivit beroende av House efter alla våra dagar/kvällar, det är så braaaa. Så ikväll ska vi kolla på House och umgås med Pippi som kommer hit snart!



Kommentarer
Postat av: Erika Karlsson

hahaha jasså? stackars emelie, hon måste ju förstå vilken frustration det är när samma person ringer fel till en flera gånger :D

2009-03-14 @ 18:35:55
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0