:(

Det blir nog avlivning av Fabio. Det är så mycket krångel med all medicin, recepten vill inte komma fram till apoteken, medicinen hjälper inte, mamma slängde medicinen. Ja, nu väntar jag på att de ska ringa och säga att de skickat receptet så att jag kan hämta ut Ronaxan åt honom men jag vet inte om det är någon idé längre. Nu har han varit sjuk sedan jag fick honom och han blir bara sämre och sämre. Jag får så otroligt dåligt samvete av att höra hur han låter när han sover. Det hörs ju så bra att han har svårt att andas, så att avliva honom kanske är lika bra? Det skulle kännas bättre om han bara kunde somna in själv. Fast det blir väl inte en lika smärtsam död om han får avlivas. Jag vill inte, han är ju den mysigaste råttan av mina tre..

Nu har han dessutom ett sår på foten eftersom att Tindra lyckades få tag på honom genom gallret. Måste verkligen se till att hålla deras bur inne i ett rum med stängd dörr så det inte händer igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0