Äntligen helg

Nu är det äntligen helg efter en visserligen rolig men även jobbig vecka. Jag har varit så sjukt trött om kvällarna, jag är inte van att börja så tidigt varje dag. Hua!!

Ikväll blir det förfest hos Frallan och senare bär det av hem till Maja, mycket trevligt! :>

Idag så fattades det tre personer i klassen så det blev inte mycket repande idag, vi gick igenom några scener i andra akten och jag fick ännu en gång ta Cissis repliker. Jag har nog med att hålla reda på mina egna! Men Cissi den filuren drog till Luleå(?) i natt. Eller Umeå kanske? Äeh jag minns inte!

Jaja, nu hoppas jag på en lykad kväll och att jag får sova ut i helgen. Nu ska jag packa lite och sedan kommer far hit och hämtar mig så ska vi äta på MAX, mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0