Måndag

Nu är det måndag och vädret är fortfarande dåligt, ska det vara så här hur länge som helst? Fram till torsdag ska det tydligen vara det i alla fall. Vad har hänt med sommarvärmen?! Det är ju juni nu, det kan väl i alla fall vara 20 grader och sol. Om det nu ska vara så här dåligt väder i flera dagar till så hoppas jag verkligen att det är bra väder under Peace & Love.

Jag ska sälja min elgitarr och min förstärkare. En kille har hört av sig och verkar intresserad så förhoppningsvis är jag snart 1500 kr rikare. Det är en elgitarr med märket Yamaha och förstärkaren är en Peavey RAGE 158 om någon är intresserad så hör av er! Snart får jag hem min nya kamera också, jag kan lova er att jag saknat att ha en kamera.

Jag satt nyss och åt mat så satt Tindra på stolen bredvid mig och tiggde, helt plötsligt fick hon för sig att luta sig bakåt och ramlade ned på golvet med en jävla smäll. Stackarn blev livrädd men jag kan lova er att det gjorde min dag, det såg riktigt roligt ut. Hon såg så förvirrad ut när hon reste sig upp igen.

Nu när jag ändå har så tråkigt så tänkte jag ta tag i att städa mitt rum. Det är råttpiss över hela golvet sedan de fick springa löst i mitt rum, mysigt va? Jag måste städa deras bur också men jag har inte råd att köpa nytt "toa-lätt" att ha i botten på buren.. jag har 30 kronor på mitt kort. Woho! Men råttburen stinker nu så jag får väl tigga lite pengar av mamma.

Men ja, bara jag får pengar, min kamera och bra väder så är allt kanon! Nästan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0