Torsdag

God morgon!
Eller ja.. klockan börjar närma sig halv tre så det är väl inte så mycket morgon längre. Jag har precis frågat mamma om jag kan få mitt studiebidrag nu istället för den sista men hon visste inte om hon hade råd så jag skulle fråga Greger istället sa hon. Jag ringde honom så förhoppningsvis får jag mina pengar idag istället för om 12 dagar. Jag vet att det inte är särskilt smart egentligen för då kommer jag vara pank senare istället men jag behöver verkligen pengar nu innan Peace & Love så att jag kan köpa mat där och dessutom så behöver jag lite nya kläder och grejer till håret osv. Jag måste även klippa mig.. puh, mina pengar är slut inom några dagar märker jag nu. Jag kan ju inte tigga pengar av mamma till klippning också efter allt hon betalat denna månad. Åh.. Jag får väl testa fråga henne men jag gissar på att svaret blir nej.

Bra väder skulle uppskattas nu.

Jag kollade nyss vädret för nästa vecka och det verkar bli helt okej festivalväder ändå. Ganska molnigt men inte så kallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0