Tisdag

Vi började skolan fem över tio, några fick tillbaka sina historiaarbeten sedan fick vi gå från lektionen. Halv elva stod vi och hängde på låset in till matsalen där det serverades tacos, gott! När vi suttit där ett bra tag så tog vi bussen till Ö&B där vi inhandlade en hel del livsnödvändiga saker.. typ. Efter det så var jag hem för att hämta mina böcker från skolan för att sedan åka till skolan igen vid två då engelskan började. Duktig som jag var glömde jag böcker hemma, bra där Becca!

På engelskan kollade vi klart på Rent. (VÄRLDENS BÄSTA FILM!!!! För det visste ni nog inte innan att jag tycker?)

Efter skolan åkte jag, Johanna, Ida och Cissi med Denise till Boulognern för att kolla hur cirkuseleverna hade det på sin intensivvecka. Vi stannade och kollade när Kristian och Norsken övade på sina nummer och sedan åkte vi till stan igen. Sedan hamnade jag och Johanna hemma hos mig. Vi har ätit, pratat, tagit fina bilder och lekt med Tindra. Vi kom även på en kanonbra idé till en film, det kommer att bli världens bästa film. Det lovar jag er ;)

Nu ska jag snart sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0