Söndag kväll/natt

Jag borde egentligen sova nu, ska upp halv åtta imorgon, hua.. det är sommarlov och jag fick inte sova i morse och inte imorgon heller. Men det är det värt det! Imorgon drar jag med favoriterna till Borlänge och sätter upp tälten på Peace & Love. Vi är där ungefär vid halv elva, campingen öppnar inte förrän 12 men då det bara är en camping i år som flera tusen personer ska in på så gissar vi att det är bra att vara där lite i förväg så att man slipper köa hela dagen och natten. När vi satt upp tälten åker vi hem igen (vissa av oss i alla fall) och väntar på att det ska bli onsdag morgon då vi åker tillbaka, temadagarna är inget jag är intresserad av att vara på. Men onsdag-söndag ska bli så jäkla roligt.

Just nu sitter jag och lyssnar på Miss Li och funderar på att resa på mig och gå till sängen men det är ju så fruktansvärt långt (inte ens en meter) så jag sitter hellre kvar här ett tag till. Sedan får nog datorn och några avsnitt av Köping följa med mig till sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0