Skolavslutning

Igår var det skolavslutning, fast man har ju inte mycket till avslutning på gymnasiet. Vi lyssnade på rektorn i aulan och sedan samlades klassen och vi fick veta vem som hade bäst närvaro i klassen. That's it! På kvällen var jag ut och åt kinamat med mamma, Greger och August. Efter det så gick jag hem till Linn och där var även Moa, Julia, Louise, Emma och Johanna. Louise drog dit sin kompis Madde efter ett tag också. Vi gjorde inte så mycket. Vi satt i Linns säng större delen av kvällen och drack och pratade. På väg till MAX gjorde jag även ett försök att kunna pricka av en av punkterna på min och Johannas "Att göra innan vi dör-lista". Vi har bestämt att vi måste sitta i fåtöljen som är på den groteskt fula statyn i rondellen vid MAX. Det var lättare sagt än gjort. Statyn var hal och högt upp var det också, men vänta bara. Jag SKA upp i den.

Vid tio i två tog jag bussen hem och då blev det några avsnitt av "Mia och Klara" och sedan somnade jag.

Nu sitter jag här och lyssnar på Jason Michael Carroll och ska nog snart gå och äta frukost. Jag vaknade halv elva idag, varför vaknar jag så tidigt och är pigg när jag vet att jag får sova längre om jag vill? Om jag ställer klockan på elva när jag ska upp till skolan så är jag dödstrött då och skulle utan tvekan kunna sova några timmar till.. knäppt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0